Hi,
I wrote to the Stato Civile of Bagheria on May 11th and have not received a reply. I am trying to write a couple follow-up sentences and was wondering if the following makes sense and is translated correctly. Any help would be greatly appreciated.
"I have attached to this email a copy of my letter that I mailed on 11 May 2017. I have not received a reply, and fear that my letter may have been lost. I would appreciate an answer as soon as would be convenient for you."
"Ho allegato a questa email una copia della mia lettera inviata l'11 maggio 2017. Non ho ricevuto una risposta e ho paura che la mia lettera sia stata persa. Apprezzerò una risposta non appena sarà conveniente per te."
Additionally, on the Bagheria website (http://comune.bagheria.pa.it/servizi-de ... matrimoni/) there are multiple email addresses and I am unsure which one to write to. Does anyone know which one is the correct email?
Thank you for your time,
Tyler Radtke
Translation Help
Re: Translation Help
Email address: Stato.civile@comune.bagheria.it
"Allego a questa email una copia della mia lettera precedente inviatavi l'11 maggio 2017. Non avendo avuto risposta entro i 30 giorni, temo che tale lettera possa essere andata persa. Desidererei ricevere una risposta non appena vi sarà possibile."
"Allego a questa email una copia della mia lettera precedente inviatavi l'11 maggio 2017. Non avendo avuto risposta entro i 30 giorni, temo che tale lettera possa essere andata persa. Desidererei ricevere una risposta non appena vi sarà possibile."
Emilio Lussu: “Che ne sarebbe della civiltà del mondo, se l’ingiusta violenza si potesse sempre imporre senza resistenza?”
Slava Ukraine! 
תחי ישראל